Sending
User Review
0 (0 votes)

Nu de putine ori vedem in trafic masini tractate pe platforme dupa ce acele automobile au suferit accidente grave si putem observa tot felul de parbrize, sau poate chiar suntem martorii unui nefericit accident si vedem parbrize sparte si avariate. Exista o mare legatura intre calitatea adezivilor folositi la montarea unui parbriz si sistemul de airbag-uri si modul in care acestea se declanseaza.

De ce e important sa folosesti un adeziv de calitate atunci cand schimbi parbrizul 1 2024

Concret, daca proprietarul a avut nevoie sa schimbe parbrizul din cauza unor pietricele sau avarii si l-a dus intr-un service auto de cartier, iar acolo i-au montat un parbriz nou folosind un adeviz de proasta calitate, sunt sanse ca la un accident ulterior aceasta eroare sa coste mai scump decat orice. Altfel spus, in cazul unui accident cu impact puternic, airbag-urile unei masini, ca sa ramana umflate si sa atenueze cat mai mult din soc, se folosesc de rezistenta pe care o imprima parbrizul. Daca acesta sare foarte usor daca nu este prins poate taia airbag-ul si atunci tot sistemul de protectie devine ineficient si pot provoca vatamari corporale grave sau chiar moartea oamenilor din respectivul automobil.

Altfel spus, ca sa recunosti o lucrare de calitate, un adeziv bun pentru montare parbriz nu se intareste complet mai devreme de 8 ore. Exista si adezivi care se pot intari in 4 ore dar sunt mai scumpi. Concret, daca te duci sa-ti schimbi parbrizul si te cheama dupa 2 sau 3 ore, ar trebui sa-ti pui niste semne de intrebare. Evident ca nu acesta este singurul mod de verificare. Poti fi chemat a doua zi dar la acel service sa se foloseasca tot adeziv ieftin. Cel mai bine este sa ceri factura defalcata si sa vezi exact tipul de adeziv care a fost folosit.

In plus, nu acelasi conditii de aplicare a adezivului sunt valabile oricand. Concret, iarna service-urile trebuie sa ofere conditii speciale la montarea unui parbriz nou. Indiferent cat de bun este adezivul, incaparea in care se face montajul noului parbriz trebuie incalzita la o temperatura constanta iar nivelul de umiditate trebuie pastrat la maxim 50%.

Vara, vehiculul caruia i-a fost montat un parbriz nou poate fi lasat la soare, deoarece marginile negre ale parbrizului vor atrage lumina si vor usca mai repede adezivul. Cu toate acestea, toata operatiunea ar putea avea efecte adverse daca mecanicul uita masina in soare si nu aplica suficienta apa pe parbriz pentru a mentine umiditatea peste nivelul minim. Iarna, la zero grade celsius, eficienta adezivului este zero daca masina nu este reparata si tinuta intr-un garaj incalzit, la minim 23 de grade.

E valabil si cand vrei sa apelezi la o firma de inchirieri  auto sa te asiguri ca acel parbriz

Speram ca aceste sfaturi au fost utile si va asteptam sa reveniti.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.